Sähköinen taloushallinto on nykyaikainen, kustannustehokas ja nopea ratkaisu yrityksesi talousasioiden hallintaan. Se mahdollistaa reaaliaikaisen pääsyn tärkeisiin tietoihin missä ja milloin tahansa, samalla vähentäen manuaalista työtä ja virheiden riskiä.
Sähköinen taloushallinto on kustannustehokkain ja nopein tapa järjestää yrityksesi talousasiat. Se säästää aikaa ja rahaa, koska automatisoitu taloushallinto pilvipalveluna tehostaa yhteistyötämme ja poistaa turhat rutiinit sekä päällekkäiset toiminnot. Paperiliikenne vähenee merkittävästi, kun käytössäsi ovat sähköiset myynti- ja ostolaskut. Suoritukset kirjaantuvat automaattisesti kirjanpitoon ja kaikki tarvittava tieto on aina käytettävissä reaaliaikaisena.
Onko sähköinen taloushallinto oikea valinta omalle yritykselleni? Milloin olisi hyvä aika siirtyä sähköiseen taloushallintoon? Sähköinen taloushallinto on toimiva valinta kaikille yrityksille.
Se ei ole enää ainoastaan suurempien yritysten toimintatapa, vaan tehokkain tapa hoitaa taloushallintoa kaiken kokoisissa yrityksissä. Perehdytämme sinut hyvin sähköisen taloushallinnon rutiineihin ja autamme aina tarvittaessa.
Soita meille jo tänään, räätälöidään yrityksenne tarpeisiin sopiva kokonaisuus.
Netvisorin idea on tehdä yrittämisestä ja yrityksen johtamisesta helpompaa ja läpinäkyvää. Turvallinen, tehokas ja reaaliaikainen pilvipalveluna toteutettu Netvisor on kaikki mitä liiketoiminnan pyörittämiseen tarvitset.
Olemme Netvisor Premium Partner -tilitoimisto. Saat kauttamme ohjelman käyttöönoton avaimet käteen -periaatteella, koulutuspalvelut sekä käytön aikaiset tukipalvelut. Varmistamme aina, että asiakkaamme saavat parhaan mahdollisen hyödyn sähköisistä Visma Netvisor-palveluista.
Päivittyvä reaaliaikainen kassavirtaennuste
Ohjelmatoimittaja huolehtii päivityksistä ja varmistuksista
Ei kuittien ja laskujen mapittamista
Sovellustuki tilitoimistostasi
Nopea käyttöönotto
Tuntuuko sähköinen taloushallinto kaukaiselta ajatukselta? Voimme toimia myös perinteisellä tavalla. Toimitat meille aineiston paperisena ja me huolehdimme lakisääteiset velvoitteet viranomaisille ajallaan sekä toimitamme raportit haluamallasi tavalla kirjanpidon valmistuttua. Kysy lisää!
Yrittäjyyteen kuuluu olennaisesti velvollisuus hoitaa kirjanpitoa ja huolehtia taloushallinnon sujumisesta. Vaikka yrityksen kirjanpito ja palkanlaskenta olisi ulkoistettu, jää sinulle halutessasi useita eri mahdollisuuksia hoitaa taloushallinnon osa-alueita myös itse. Tässä artikkelissamme käsittelemme sähköisen taloushallinnon hyötyjä verrattuna perinteiseen paperiseen kirjanpitoon. Tarjoamme useita erilaisia palvelukokonaisuuksia, joten mahdollisuuksia on paljon, eikä yrityksen taloushallinnon sähköistymisen tarvitse välttämättä tapahtua kokonaan kerralla.
Verrattuna perinteiseen, sähköinen taloushallinto vie sekä yrittäjältä, että kirjanpitäjältä turhat välivaiheet pois, eikä suurien paperisten tositenippujen säilöminen enää ole tarpeellista. Tällöin yrittäjänä voit keskittyä omaan ydinosaamiseesi, eikä rajallisia voimavaroja tarvitse käyttää asioihin, jotka sähköinen järjestelmä pystyy tekemään puolestasi.
Perinteisen taloushallinnon toimintamallissa toimitat kuitit, laskut ja tiliotteet joko henkilökohtaisesti tai kirjeitse paperisena, tai sähköpostitse kirjanpitäjällesi, joka käy nämä tositteet läpi kirjaten ne järjestelmäänsä. Sähköinen kirjanpito Netvisorissa mahdollistaa tämänkin tapahtuvan suoraviivaisemmin ja nopeammin muun muassa edellämainitun skannausmahdollisuuden, sekä järjestelmään suoraan tulevien ostolaskujen ja tiliotteiden ansiosta.
Sähköinen taloushallinto tarkottaa käytännössä pilvipalveluna toimivaa sähköistä järjestelmää, jossa voidaan muun muassa vastaanottaa ja maksaa ostolaskuja, sekä lähettää myyntilaskuja. Kuittien ja muiden kirjanpitoaineistojen toimittaminen suoraan kirjanpitäjällesi käy myös helposti sähköisen järjestelmän kautta. Kuittien skannaaminen esimerkiksi Visma Scanner -sovelluksella käy helposti ja kätevästi muutamassa minuutissa. Skannaukseen tarvitset vain toimivan nettiyhteyden. Kuitit pysyvät tallessa ja yrittäjän työkuorma jakautuu tasaisemmin, eivätkä kadonneet kuitit aiheuta turhaa stressiä.
Netvisorissa niin ostolaskujen vastaanottaminen ja maksaminen, myyntilaskujen tekeminen ja lähettäminen, kuin tositeaineiston toimittaminen kirjanpitäjällesi on mahdollista. Tiliotteet yrityksen pankkitileistä tulevat suoraan järjestelmään, eikä niitäkään tarvitse enää erikseen kirjanpitäjälle toimittaa.
Netvisorissa pystyt seuraamaan, ja varmistamaan, että asiakkaasi maksavat laskunsa. Jos myyntilaskun suoritus syystä tai toisesta joskus viivästyy, huomautuskirjeen lähettäminen onnistuu myös helposti samasta järjestelmästä. Netvisorin myyntilaskut täyttävät uuden verkkolaskulain (1.4.2020) kriteerit.
Netvisor on palveluna helppokäyttöinen. Jos osaat käyttää esimerkiksi verkkopankkia, taitosi riittävät myös Netvisorin käyttöön. Palvelu on käytettävissäsi kaikkialla, sillä käyttämiseen tarvitset vain älylaitteen ja toimivan nettiyhteyden. Ohjeistamme järjestelmän käyttöönotossa, ja toimimme palvelutukena koko asiakkuuden ajan.